måndag 19 september 2011

Igår en stressig dag med symptom...

Jag hade en stressig dag och kände tydligt av symptom. Blodtrycket var konstigt lågt 106/70. Det gick upp till 120/73 efter att jag suttit en stund och druckit en kopp kaffe. Det är märkligt hur livsituationen påverkar ens hälsa.

Jag kommer att vara tvungen att besöka läkarna och justera min medicin efter vikt och träning. Antagligen har min träning varit litet för effektiv och påverkat hur medicinen påverkar min kropp. Antagligen Waran som påverkar knasigt.

Efter att ha pratat med läkarna så kommer jag försöka gå till jobbet och Mindfulness kursen. Skam den som ger sig. Jag tror att prata med Agnes och att träffa de andra på Mindfulness kursen är positivt. Jobbet kan också sprida tankarna så att jag får annat att tänka på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar