lördag 24 december 2011

En lång resa börjar ta slut...

Rehabiliteringen börjar att närma sig sitt slut och jag har återhämtat mig helt. Jag har vandrat i dödsskuggans dal och min rörelse har återhämtat sig. Jag har nästan 100% rörlighet och mina sinnen är opåverkade. Jag har en liten tonus knappt märkbar och jag känner mig delad med för mycket människor.

Det har varit en lång resa som börjar ta sitt slut och jag tycker nog att jag har haft tur. Kampen har varit hård och tuff många gånger, men jag har rest mig ur den som en segrare. Många har inte samma tur och sitter med mycket större men.

Dieten är nog den största förändringen och att jag försöker att träna litet då och då. Det är nog viktigt att hålla fokus på de stora förändringarna så att jag inte hamnar i samma situation igen. Det verkar gå bra med arbetet och jag trivs på min gamla arbetsplats både med gamla och nya kollegor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar