måndag 12 december 2011

Zumba - inget för mig

Jag har nu provat på Zumba med min Wii. Det är nog inget för mig även om jag definitivt tycker att en bra form att lära sig känna kroppen och koordination samtidigt är en bra idé.

Nu måste jag tänka om och frågan är om inte man ska gå ner till den lokala Aikido klubben och presentera sig. Det kommer säkert intressera mig mer än Zumba. Erfarenheterna jag har och dessutom så har jag ju kontakt med flera olika aikido lärare.

Frågan är hur jag ska ta mig förbi problemet med att jag äter råttgift och slippa få alla dessa blåmärken. Förra gången jag provade på att träna Aikido fick jag ett blåmärke över hela benet. Fördelen är att det brukar nästan bara vara sympatiska människor som tränar Aikido. Jag får helt enkelt gå dit och prova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar