tisdag 3 januari 2012

Låna e-musik genom Vallentuna Bibliotek

Du kan själv gå in och låna olika verk genom Vallentunas bibliotek och Naxos musikbibliotek. Gå in på Låna e-musik och du får genom ditt lånekorts-nummer tillgång till en mängd olika verk.

Jag tycker att det är verkligen otrolig service att du med hjälp av ditt lånekort får tillgång till den stora musikskatt som vi har skapat. Kultur när den är som bäst. Det är kul att se så mycket av kulturen i Vallentuna och jag gör mitt bästa för att testa olika evenemang mm. Jag tycker att jag har fått ett mycket positivt omdöme av kulturen i Vallentuna. Den är i allra högsta grad levande.

Ibland har man ett boktipskafé och du finner tipsen på internet.

Uppdatering: Du kan också lyssna till ljudböcker eller läsa e-böcker. Du kan också läsa dessa tidskrifter på biblioteket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar