lördag 28 januari 2012

Roligt att mitt undertryck ligger under 90

Mitt undertryck ligger under 90 som det ska göra. Det känns som en stor seger och jag tackar min ändring av dieten för det. Dieten balanserar blodtrycket så att det kommer att ligga på en hälsosam nivå.

I nästa vecka ska jag träffa läkaren på Danderyds sjukhus och det ska bli roligt att visa de blodtrycks mätningarna som jag har gjort.

Gårdagen var hysterisk efter ett partylite kalas som min fru anordnade. Hon hade lagat en jättegod kaka. Det som var litet jobbigt var att de eldade doftljus och lukten fick både mig samt min fru att få ont i huvudet. De eldade för många ljus på en gång.

En erfarenhet var att det inte var så smart att ha något samtidigt som barnen var på kalas. De var något sockerspeedade när de kom hem. Det kan nog vara bra att ha någon aktivitet i ärmen där de kan göra av med energin. Så här i efterhand skulle jag nog tagit barnen och åkt pulka eller liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar