måndag 27 februari 2012

Idag ska jag ta EKG och träffa husläkaren

Vaknade rätt tidigt och insåg att idag måste jag träffa husläkaren på en regelbunden kontroll. Jag hoppas att jag ska få göra en neurologisk test av sjukgymnaster för att se hur långt jag har kommit i min rehabilitering. Det skulle också underlätta för att gå vidare till arbete från arbetsträning.

Jag måste också ringa min arbetsgivare och prata eftersom de igen har betalat ut lön felaktigt. Det verkar som om de får en massa information från AF eller FK som är felaktig. Helt sjukt betalar de ut rutinmässigt utan att fråga personen det gäller.

Nu måste jag sätta undan pengar igen så att jag har de när krav på återbetalning kommer igen. Det är ju sjukt att vara sjuk. Det verkar som om de är gjorda av pengar eftersom all administration måste kosta en förmögenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar