lördag 24 mars 2012

Nu utmanar supermiljöbloggen DN

Earthhour har domineras av utmaningar och här är en utmaning som jag har sökt efter hos Dagens Nyheter länge. Supermiljöbloggen skriver alla artiklarna om DN bara öppnar upp för en Miljödel i DN.

Jag har tidigare skrivit om just det här lågvattenmärke som är en opolitisk fråga idag. Det finns inget parti med självaktning som inte heller har en miljöagenda. Nu ligger det i händerna på Dagens Nyheters ledning. Earthhour är ett utmärkt tillfälle för DN att öppna upp en Miljödel oavsett innehållet.

Jag utmanar de ytterligare om de inte skapar en miljödel så kommer jag att byta tidning eftersom jag vill läsa om miljönyheter. Uppmanar dessutom alla andra att göra detsamma tills DN har öppnat en miljödel. Nu har de dessutom ett ekonomiskt incitament om de inte tycker om att förlora kunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar