lördag 20 oktober 2012

600 inlägg på över ett år...

Nu har jag bloggat över ett år igen och har skrivit över 600 inlägg. Det känns som om jag nog bloggar mer än jag borde, men mycket är dock bilder som jag tagit och en hel del är gamla inlägg som jag har återskapat i den här bloggen.

Så jag bör nog inte se det så. Jag ser det snarare som en träning till både språket och gamla vanor. Det har varit en lång vandring men det känns som om jag har återfått min identitet. Tankar om samhället och filosofi kring det har fått rum och mer om miljö och vi hur lever det.

Jag såg igår Lorax med min son och dotter. Det känns som en fartfull film som handlar om att ta ansvar för sina handlingar och vårda miljön du lever i. Harmonin är viktig att vårda för inga pengar kan ersätta den. Tillväxt till vilken konsekvens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar