onsdag 23 januari 2013

700 artiklar i bloggen

Jag fortsätter blogga som vanligt. Fredrik Wass har startat en trend med 100 dagar med ett inlägg om dagen. Även om jag inte bloggar varje dag så är det nog mer hållbart att blogga och skriva när man har lust. Det känns rätt pressat att man ska klämma ur sig ett inlägg bara därför att.

Eftersom jag skriver när jag lust och när jag hittar något intressant att skriva om. Det kan vara skolan, politiken, utvecklingen på hemmafronten, mina sjukdomar eller något annat som fångar mitt öga i informations-Sverige.

700 artiklar och jag har skrivit sedan i november 2010. Det kanske inte riktigt är en artikel om dagen, men det är konstant publicerande ständigt. Det känns inte som jag kommer att sluta och nu när jag måste kämpa mot FK kommer det antagligen bli litet av en säkerhetsventil. Det är viktigt att pysa av sig då och då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar