fredag 22 mars 2013

Hemsida åt Miljöpartiet Vallentuna

Jag har blivit ansvarig för Miljöpartiet Vallentuna och deras hemsida. Jag har gjort en enkel blogg där vi skall kunna publicera information snabbt och enkelt. Här kommer du kunna hitta all information om vår vision, vår verksamhet i Vallentuna och om vår organisation. Tanken är att du ska enkelt kunna finna enkel kontaktinformation på riks sida om oss och länka där till den här sidan.

Vi kommer att kunna snabbt uppdatera den utan att behöva gå omvägar och det kommer vara möjligt att ha flera författare så småningom. Än så länge är vi inte så högt rankade på Google men jag räknar att snabbt kunna vara främst. Jag planerar att gå runt i Vallentuna och fotografera för hemsidan så att den blir mer estetiskt tilltalande.

2 kommentarer:

  1. Hej Bengt. Jag vill verkligen rekommendera att ni lägger in era viktigaste politiska frågor och prioriteringar på mp.se. Det är inte svårt, och det gör det superenkelt för väljarna att hitta vilken politik vi driver på olika nivåer, bara genom att välja kommun!

    SvaraRadera
  2. Jag svarar via Google+ skickade en delning till dig där.

    SvaraRadera