fredag 31 maj 2013

Rensa din garderob

Det ligger en massa kläder där som ligger oanvända kommer att ägna eftermiddagen att rensa och försöka att göra om garderoben till att vara mer strömlinjeformad. Kläderna som blir över kommer jag att skänka till någon secondhand butik. Jag har ägnat litet tid till att omorganisera min garderob och den känns enklare att komma åt, men det fanns inte så mycket att göra sig av med. 

Så här såg min garderob ut innan :

Garderob Före
Garderob Efter


















Jag hittade dock en "gammal" men ny t-shirt som jag fick en gång av Lotten Bergman på ett Bloggöl för att ge till Patrick Strang. Så ser han det här får han gärna höra av sig.

Om han inte hör av sig inom en vecka kommer jag att erbjuda den till högstbjudande. Ett stycke blogghistoria.

Jag omstrukturerade även mina byrålådor och placerade in sakerna mer strukturerat där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar