söndag 22 april 2018

Helg på Vildmarkshotellet och Kolmården

Vi har haft en underbar weekend på Vildmarkshotellet vid Kolmården.
Jag och min fru tog en underbar promenad som var ganska upp och ner i terrängen. Vi såg massor med blåsippor och jag lyckades skrämma upp två snokar som låg och solade på stigen.

Första dagen så gjorde ungarna Kolmårdenkids och fick gå med djurskötarna och kika i parken på olika djur. Vi blev överraskade då sista dagen så visade det sig att de hade genrep inför helgen som kommer då de öppnar. Det mesta var öppet och man kände sig som en vip besökare som fick ha kolmården i solsken och få andra besökare.

Jag fick en massa energi av värmen och jag tror att det var bra för mina leder. Sommaren är på väg och det är inte så många dagar kvar innan vi kan njuta av sommar, bad och glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar